mandag den 2. august 2010

27 km

Lørdag morgen gik turen til Egå, Lystrup, Lisbjerg og Kasted - i alt 27 km sådan cirkus. De sidste 3-4 km var hårde, men ellers gik det ganske fint. Mit mål var bare at gennemføre, så jeg løb så langsomt, som jeg kunne, og det gav pote. Ja ja, tre timer for at løb 27 km er muligvis lige i overkanten, men jeg satsede på distance i stedet for hastighed i dag. Især nu hvor jeg har kæmpet en del de sidste par uger. Og det føltes rart at se hver lille kilometer tikke ind på mit ur, mens jeg løb. Solen skinnede i øvrigt mere, end jeg syntes, vejrudsigten havde sagt, den ville - men fint nok, for fredag stod det bare ned i stænger hele dagen, og det vil man trods alt ikke have! Faktisk blev det så varmt, at jeg atter engang måtte drage nytte af mine medborgeres velvillighed; jeg fandt en ordentlig kleppert af en tyrkisk mekaniker, der stod og rodede med en bil i et næsten sort værksted ude i Lystrup. Hans danske var ikke så anvendeligt, men han var flink, og han gav mig vand :) Vi udvekslede høfligheder, og så var jeg atter på vej.

Efter turen stivnede mine lår ret hurtigt, hvilket gav en del 'vokseværk x 4', men den slags går jo som bekendt over. Heldigvis står den mandag morgen på benmassage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar