fredag den 20. august 2010

4 km tirsdag

Tirsdag og torsdag skulle jeg løbe DHL. Vejret var dog det vådeste længe om tirsdagen! Vi var sådan set taget afsted, men udsigten til at stå i ca. 3 timer på en opløst græsplæne - og uden mulighed for læ - fik os til at vende snuderne om og droppe hele det cirkus. Senere på aftenen løb jeg 4 km, da vejret havde artet sig lidt. Og så snart jeg kom hjem igen, blev jeg syg. Snot, hovedpine, feber og så videre har præget billedet siden da. Tre dage på langs!

Og nu sidder jeg og kan konstatere, jeg har løbet 4 km i løbet af hele ugen! Uha - ikke godt! Bør jeg løbe en tur her til aften? Jeg er stadig sløj, men ikke helt så hårdt ramt som i går eller i forgårs. Jeg ved det ikke, men min dårlige samvittighed nager mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar