lørdag den 7. august 2010

4+13+28 km

Tirsdag blev det til 4 km - jeg ville egentligt have løbet 8, men skoen trykkede så vældig meget på det led, der ligesom starter lilletåen. Av.

Onsdag løb jeg 13 km i nogle andre sko; det var straks meget bedre. Vi har været i Juelsminde hele ugen, så jeg løb fra Juelsminde, til Klarkring, ud til Barrit og hjem igen.

Torsdag cyklede Mogens og jeg samme tur på 13 km. Vi ville have handlet lidt i Aarstidernes gårdbutik, men den var lukket ned.

Fredag var vi på Endelave, hvor vi cyklede rundt hele dagen - av min popo!! ;)

Lørdag løb jeg 28 km. Og det gik faktisk rigtig godt. Kun de sidste 2-3 km var lidt en kamp. Mogens fungerede som vanddepot, hvilket også gjorde lidt for kampgejsten.

Alt i alt en relativt aktiv uge :)

1 kommentar:

  1. Og du siger jeg er skør! :)

    28 km tror jeg slet ikke jeg vil ud på før maraton. Jeg tror bare jeg vil have en masse km i benene i løbet af hver uge. Men nu må vi se. :)

    SvarSlet