tirsdag den 28. september 2010

Berlin Maraton 2010 overstået!

Det blev den mest regnfulde weekend jeg længe har oplevet. Det startede lørdag, da jeg begav mig hen for at se skaterne og det stoppede end ikke før vi forlod Berlin mandag morgen. Et lille ophold 2/3 af vejen søndag var det eneste tørvejr jeg oplevede.

Men altså, min hofte begyndte som forventet at værke blot efter 15-16 km, og derfra var det op ad bakke. Jeg kæmpede mig videre indtil 38-39 km, hvor jeg måtte gå. Jeg gik indtil lidt før 41 km, hvorefter jeg joggede slagen i mål på 3:50:55.

Men men men! Det er underligt nok det bedste maraton jeg har løbet, for jeg var fuld af overskud hele vejen. Jeg vinkede til tilskuere hele vejen, og selv da jeg gik havde jeg overskud til at smile til de dumme :) kommentarer der kom fra mængden.

Da jeg endelig kom i mål havde jeg det også godt. Det eneste problem var at jeg havde glemt skiftetøj. Intet havde jeg medbragt, og det er vidst en ægte Daniel.

Desuden gik jeg 1-2 km i forkert retning fra U-bahn og måtte i alt trave 3 km hjem til hotellet, drivvåd, i løbetøj. Men jeg fandt senere ud af at det havde mildnet ømheden i benene, så der er virkelig ikke noget der er så skidt at det ikke er godt for noget! :-)

Og så glæder jeg mig til at høre min medbloggers oplevelser!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar