søndag den 19. september 2010

Sidste skub...

Torsdag løb jeg en kort tur på godt 6 km - det gik fint. Men hold da ferie, hvor er det pludseligt blevet efterår! Nå, men altså, den rette påklædning og et arsenal af reflekser, så går det vel alt sammen :)

I dag blev det til 12 km op ad Ringvejen, til venstre ad Randersvej, og så - som noget nyt - ind ad den sti, der er lavet langs med Vestas-bygningen, rundt langs sygehuset og hjem. Jeg ville egentligt have løbet over Kasted til Skejby, men efter de nye veje og rundkørsler er kommet til, bliver jeg snotforvirret, når jeg skal den vej rundt, og jeg ender som regel med at løbe i kanten af Randersvej, før der kommer fortorv - not nice!

Som min kære medblogger måske selv er lidt inde på, så er det der med at løbe 26 km en uge før selve løbet (som er søndag kl. 9:00) måske ikke just det mest gennemtænkte, jeg nogensinde har hørt om. Og slet ikke med dårligdom i kroppen. Oh well, det er stadig super flot at klare den på godt 2 timer. Noget jeg kun drømmer om :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar