lørdag den 18. september 2010

Sygdom... igen...

Sidste onsdag løb jeg 4 km. That's all.

Jeg har været syg igen. Og jeg skranter stadigvæk. Det er både meget, meget uheldigt og meget, meget mærkeligt. Jeg har jo trods alt næsten lige været syg.

Stakkels, stakkels mig. Nu er der kun en uge til maraton, og jeg har ikke løbet i to uger. Og hvad værre er, jeg er overhovedet ikke i maraton-mood. Slet ikke. For at være ærlig, jeg tror næsten ikke på at jeg kan løbe et maraton om en uge, og jeg gider egentlig slet heller ikke. Og det er jo ikke så godt. Når alt kommer til alt er det jo bedst at tro på det og ville det en uge før maraton. Specielt det sidste.

Nå, men jeg sølle stakkel vil se om jeg kan komme ud en tur i morgen...

:/

1 kommentar:

  1. Sølle Daniel dog! Du finder nok kampgejsten, når du mærker opbakningen i Berlin :) Jeg er begyndt at glæde mig - jeg ved jo, hvad der venter! (Og her tænker jeg så ikke på avs i lårbasserne...)

    SvarSlet