mandag den 13. september 2010

Siden sidst

Jeg har altså trænet. Jeg har bare haft bøvl med at kunne komme til at poste indlæg her på bloggen - that's all.

Dagen efter de 30 km luntede jeg 2 km for at få løst lidt op i især lårene. Det var efter råd fra min massør, Flemming. Han er BA i idræt og så selvfølgelig uddannet massør, så han ved vel, hvad han snakker om :)

Mandag og fredag cyklede jeg til og fra arbejdet, og jeg må sige, at bakkerne var til at mærke på trods af den korte afstand på knap 6 km hver vej.

Henover ugen løb jeg tre ture på mellem 6 og 8 km. I weekenden løb jeg 20 km i regnvejr. Jeg kan nu mærke, hvordan min opfattelse af distance igen har flyttet sig; jeg tænkte ikke videre over lige at skulle løbe 20 km, end ikke i ret ringe vejr. Jeg gjorde det bare, og så var det det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar