tirsdag den 30. marts 2010

Planlægning

Der er jo lige et stykke vej, til man når hertil....


Lige før 38 km-mærket


... men startnummeret er som sagt på plads. Og det samme er hotellet. Pyha - det holdt hårdt. Igen i år ser det ud til, man har valgt at afholde en stor konference på samme tid, som løbet skal afvikles. Ikke videre genialt, hvis man spørger mig. Det betyder så i al sin enkelthed, at billige hotelværelser ikke just hænger på træerne; faktisk er flere hoteller forbeholdt konferencegæster. Egentligt var der ingen planer om at bo dyrt og fancy, men valgmulighederne er allerede nu ret snævre, så jeg tog, hvad jeg kunne få.

De gode nyheder er så, at jeg deler med min gode ven, Don, fra England, og at jeg slipper med 1.000,- kr. for et fantastisk hotelværelse med morgenmad beliggende så godt, man næsten tror, det er løgn. Behøver jeg at sige, at jeg IKKE skal med U-bahn, når løbet er forbi? :) Og Gott sei Dank, som man siger på de kanter - sidste år var det den mindre fornøjelige del af dagen.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar