torsdag den 15. april 2010

3,5 km bare lige fordi

... bare lige fordi, jeg tror på, at hyppighed tæller i det store regnskab. Hvis jeg træner ofte, udsætter jeg ikke mig selv for så stor risiko for at få skader. Samtidig kommer jeg i bedre form, ikke meget, men bare en lille bitte smule hver gang.

Jeg har en rute på bare 3,5 km, der går i en nærmest perfekt firkant rundt om huset. Den midterste del af ruten går ad Viborgvej, og i dag var modvinden til mærke netop der. Det gjorde ikke noget; jeg følte, jeg fik skubbet ekstra luft helt ned i lungerne. Tak for det, kære blæsende vind-gud :)

I dag inkluderede jeg to intervaller af 400 m med 2 min. pause i turen. Det gik ok, og jeg synes, der var tjek på tempoet i begge intervaller.

Weekenden byder vist nok på gråt og kedeligt vejr, men jeg er ligeglad; der skal løbes uanset hvad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar