lørdag den 10. april 2010

Skejby -> Gul rute Risskov -> Skejby

Hvilket fantastisk vejr at løbe i! Hvilket aldeles glimrende vejr at vise sin nye, blå langærmede Adidas løbe T-shirt frem i!

T-shirten skulle vises frem i Risskov, selvfølgelig. Vi havde hele familien været downtown og nyde foråret hele dagen, og efter min ugentlige omgang rygmassage (som er blevet en ny tradition for mig) var jeg fit for fight til en løbetur. Derfor, og selvfølgelig også for at matche vejret, var løbeturen overordentlig god. Jeg løb turen i raskt tempo på 50 minutter (minus det tid det tog at plukke friske, nyudsprungne ramsløg i Risskov) og det er jeg godt tilfreds med, givet at jeg ikke løb på tid.

Og så lige en kommentar til dit intervalløb, Karin. Jeg kom nemlig til at tænke på det undervejs; der er da vist ingen grund til at begynde allerede. Jeg synes det er en rigtig god ide, som du gør nu, at løb mange korte ture og på den måde få kilometer i benene. Der er lang tid til Berlin, og på den måde kan du træne benene og senerne før det for alvor går løs. Derefter kan du så begynde intervalløb, som jo (surprise!) er rigtig hårdt for benene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar