torsdag den 8. april 2010

En 5'er plus en sjat

I morges vågnede jeg op med ondt i ryggen. På intet tidspunkt troede jeg, jeg led af nogen fatal sygdom - næh, inaktivitet var synderen! Så jeg så meget frem til en løbetur efter 11,5 timers arbejde. Med det samme, jeg kom hjem, snørede jeg skoene og smuttede ud ad døren. Og turen var fantastisk; jeg kom hurtigt ind i en god rytme, hvor jeg for første gang i lang tid havde overskud til at tænke tanker, der ikke gik i retningen af "Åh gud, jeg dør!" :) Jeg nød virkelig den tur, og min ryg var også glad.

Men så ser jeg, at 'nogen' pludselig tager kvantespring i træningen her! Flere løbeture om dagen, badminton og halvmaraton.... halli-hallo! Har jeg ligget i hi i et par måneder?! :D
Nå, men i samme åndedrag kan jeg da passende fortælle, at jo, jeg har skam også planer. Hemmelige planer. Altså lige indtil nu.

Én af planerne er faktisk sådan lidt modsatrettede; jeg skal nemlig ikke løbe kvindeløb. Jeg prøvede for første gang sådan et arrangement sidste år, og selvom det var hyggeligt og sådan, ja, så var der bare for mange barnevogne og for meget snak.

Næh, du, i stedet for satser jeg på DHL x 2, Århus 1900 Halvmaraton og Marselisløbet. Jeg har nemlig lige et par PR, der skal slås.

Men halvmaraton 22. maj.... det bliver jeg altså ikke klar til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar