torsdag den 22. april 2010

De sædvanlige 10 km

Så er jeg tilbage efter en uges fravær. På min sædvanlige rute ned til Risskov og plukke friske ramsløg til middagen. Mine ben er lidt ømme - jeg tror jeg kom til at løbe lidt for hurtigt. Det sker jo, når man løber i Risskov. :)

Jeg glæder mig til sommer. Jeg synes der er urimeligt meget vind, når jeg stiger op fra vandet mod Skejby. Til gengæld får man altid fantastiske løbeoplevelser uanset vejr. I dag lykkes det mig at leve uendeligt i et let spring op på fortorvet fra vejen. Følelsen af at tiden stod stille et helt sekund og jeg på magisk vis vænnede mig til denne lethed i luften var ganske overvældende. Jeg tror egentlig ikke det kan beskrives med andre ord end følelsen af at leve uendeligt i et lille sekund, en sær singularitet, som indeholdt et helt selvstændigt liv. Mærkeligt, men stort.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar