torsdag den 27. maj 2010

Totalt overskudsagtig!

I dag mødte jeg på arbejde lidt over syv. Så knoklede jeg trods træthed til klokken var 14:15 - jeg havde en aftale i byen, så jeg måtte styrte afsted. To timer senere kørte jeg tilbage til uni for at møde op til den strikkecafé, jeg selv var en af arrangørerne bag. Kl. 18:15 kørte jeg hjem, hvor jeg med det samme smækkede en pizza sammen. Nams! Den var altså ritti' go' :) Bagefter hoppede jeg ind bag skrivebordet og gav den en skalle i mit eget lille verdensfirma. Og kl. 21:30 kastede jeg mig så - nu dødtræt - ud ad døren for at klare dagens løbetur.

De 5,5 km gik fint. Jeg fokuserede bare på at 'gennemføre', dvs. lavt tempo. Faktisk var det en rigtig fin tur; perfekt vejr, og samtidig var trafikken stilnet af. Lynhurtigt faldt jeg ind i en behagelig rytme, så trods trætheden var det en fornøjelse. Nu håber jeg bare, der er energi til weekendens program! :)

Og nej, min hemmelighed er ikke intervaltræning! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar