søndag den 11. juli 2010

23,08 km

Det var en hård omgang. Jeg holdt en ekstra træningsfri dag i torsdags, men mine ben var bare stadig vældig vældig trætte. Og varmen hjalp så heller ikke ligefrem på projektet! Jeg løb til Borum, Sabro og Mundelstrup. En ældre dame i Borum spurgte: "Det er da en varm omgang det der, er't ikk'?", og jeg kunne uden at tøve svare: "Meget!", hvortil hun sagde: "Ja deeet!" Da jeg var kommet ca. halvvejs rundt, løb jeg tør for vand. Heldigvis var der både en grillbar og en Interflora; jeg valgte blomsterbutikken, da jeg ikke kunne have lugten fra grillbaren :)
På hjemvejen tillod jeg mig at gå op ad bakkerne; benene var meget trætte. Men selvom jeg gik en en sjat, så fik jeg alligevel tilbagelagt distancen på omkring 2:23 - det er godt nok til mig i denne omgang. Jeg håber dog, jeg snart får lov til at løbe en tur præget af overskud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar