torsdag den 1. juli 2010

Uha, hvor er det hårdt!

I dag løb jeg 5 km. Som udgangspunkt ville jeg gerne give den lidt gas for at få trænet det der med farten lidt. Jeg forsøger at tage én tempotur pr. uge. Men i dag var jeg stadig ret flad fra udgangspunktet, så jeg tænkte, at det der med at løbe hurtigt fint kunne skiftes ud til fordel for ren og skær overlevelse. Min krop er bare suuuuper træt. Den vil ha' sofa!

Turen gik dog ikke som ventet. Jeg kunne faktisk ikke finde ud af at falde ind i en halv-sløv rytme, hvor det hele ligesom går ad sig selv. Jeg løb turen på 25:10, og jeg prustede som et lokomotiv! Det var bare rigtig hårdt. P.t. er 5 km næsten ikke til at klare - hvordan skal det dog ikke gå :)



Træt, men ved godt mod.




Ét styks træt stang, som har en lige så træt makker.

1 kommentar:

  1. Du ser da rigtig frisk ud! Og det ben der er snart klar til maraton! :)

    SvarSlet