fredag den 16. juli 2010

Ups!

Det blev til en hurtig 10-km i dag. Jeg er super træt; har arbejdet for sent, for meget og stået alt for tidligt op i en uge, og det kan mærkes. Men mærkeligt nok gik det over al forventning. Jeg fløj derudaf, og jeg tror næsten det er den bedste 10 km-tur jeg har løbet i denne omgang! Det må vel betyde at formen er ved at være der? :-)

Og så, ups! Jeg "kom til" i går aftes (efter massivt pres, naturligvis) at tilmelde mig kongeetapen af Post Danmark Rundt. Den er vist nok på 160 km. Og det vel at mærke i bakker. Nå, men første udfordring var at jeg ingen racercykel havde. Dét er der rådet bod på. Næste udfordring er at der kun er 3 uger til - og at jeg ikke har cyklet i år, overhovedet! Det bliver dælme presset! :)

Men så er der hermed også lagt planer for både at cykle og løbe marselisløbet i år. Det bliver spændende!

Og så lige til slut et stort skulderklap til Mogens som ofrer sig her i nødes stund! Sådan! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar