mandag den 19. juli 2010

Ikke helt 24 km

Men 22 km. Jeg havde glemt mit ur på arbejdet, så jeg måtte gætte mig til, hvor langt jeg havde løbet. Men 22 km har vel også ret, som man siger. Turen gik fra Hasle til Marselisskoven, til Harald Jensens Plads og hjem. Fin tur og ikke alt for varmt vejr. Jeg er stadig ikke helt på dupperne, men det gik klart bedre end de forrige to lørdage.

Jeg læste i øvrigt et indlæg fra en, der også gør sig forhåbninger om at stå distancen i Berlin til september. Indlægget var fra ca. den 5. juli. Han skriver, at han på nuværende tidspunkt har prøvet at løbe 10 km et par gange, men ellers kun 7 km og sådan. Han startede helt fra bunden i april. Og nu kan han så ikke rigtigt komme sig oven på den sidste tur, der så altså var 10 km lang. Han håber at nå halvmaratondistancen én gang inden Berlin; han mener, at hvis man har løbet en halv, så kan man også løbe en hel. Jeg behøver vel næppe at sige, at der var folk, der rådede gutten til at udsætte sin debut til fx næste år!

Her er det så, jeg er lettet over, jeg i det mindste mest klynker på netop halvmaratondistancen, og jeg i øvrigt løber sådan en hver lørdag :) Og forhåbentligt går det snart bedre - jeg fornemmer i hvert fald en lille bitte fremgang!

2 kommentarer:

  1. Jeg synes det går rigtig godt! Med den træning er spørgsmålet om det ikke skal lykkes dig at kommer under de magiske 4 timer! :)

    SvarSlet
  2. Det kræver vist, vi sætter ind på intervallerne snart.... og ja, jeg mener VI ;)

    SvarSlet