søndag den 4. juli 2010

Igen: Fat mod! :)

Yes! Jeg tog hævn i Sønderborg! Varmen var ulidelig; terrænet var ulideligt; blæsten var ulidelig; men udsigten var fantastisk og løbeturen super god!

Nå, men jeg kom til Sønderborg fredag med kort over ruten i lommen og store ambitioner, for blot at finde ud af at jeg havde glemt mine løbesko. Det var det værst tænkelige scenarie overhovedet! :( Men undertegnede giver ikke op så let, og næste dag var han ude at købe nye løbesko. Jeg trængte alligevel til det, og til min store fornøjelse var der 40% rabat i begge sportsforretninger i Sønderborg. Så jeg fik et par Adidas sko til 600 kroner. Herligt!

Jeg løb derefter fra Sønderborg til Dybbøl Mølle og derfra videre ud i landet. Det var kl. 17, og solen stod stadigvæk højt på himlen. Jeg må indrømme at det blev en anelse varmt, og jeg havde vanen tro ikke taget vand med. Men lad det fare! jeg kan klare mig uden! :)

Det var et rigtig bakket terræn, blæsten rev og sled i mig på hjemvejen (jeg løb lige ud af landevej hele vejen), men jeg fløj afsted! 20 km blev det til på ca. 1:40, så jeg beklager mig bestemt ikke. Faktisk kommer den på listen af uforglemmelige løbeture, som p.t. kun består af ture ude i de kinesiske rismarker og en tur dybt i Jerup hedelandskab. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar